طراحی مدل نقشه فرآیند مدیریت دانش در سازمانهای تحقیقات کاربردی در word

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 طراحی مدل نقشه فرآیند مدیریت دانش در سازمانهای تحقیقات کاربردی در word دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی مدل نقشه فرآیند مدیریت دانش در سازمانهای تحقیقات کاربردی در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي طراحی مدل نقشه فرآیند مدیریت دانش در سازمانهای تحقیقات کاربردی در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن طراحی مدل نقشه فرآیند مدیریت دانش در سازمانهای تحقیقات کاربردی در word :

سال انتشار : 1394

نام کنفرانس یا همایش : هفتمين کنفرانس ملي و اولين کنفرانس بين المللي مديريت دانش

تعداد صفحات : 21

چکیده مقاله:

با توجه به مطرح شدن دانش به عنوان یکی از منابع استراتژیک سازمان یکی از دغدغه های جدید مدیران سازمانها،مباحث مرتبط با مدیریت دانش و به کارگیری مناسب آن می باشد اما برخلاف دیگر تکنیک ها، تعریف واحد و مورد توافقی برای مدیریت دانش و نظام اجرایی آن وجود ندارد چرا که محققین و اندیشمندان مختلف از منظرهای گوناگون ، فرآیندها و ابزارهای متنوعی را جهت راه اندازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان ها ارائه کرده اند. این تحقیق می کوشد با بررسی مفاهیم و تعاریف پایه حوزه مدیریت دانش و تحلیل مدلها و چرخه های اصلی استقرار مدیرت دانش با استفاده از روش تحلیل محتوا وروشهای استنباطی و متعاقب آن دریافت نظرات خبرگان از طریق مصاحبه باز؛ مدل مفهومی فرآیندهای مدیریت دانش در سازمانهای تحقیقات کاربردی را بهمراه فعالیتهای اصلی و ابزارهای اجرایی آن ارائه نماید. این مدل مفهومی با گرته برداری از ضوابط ارائه شده در خطوط راهنمای مستندسازی سیستمهای مدیریت کیفیت ( ISO/TR 10013:2001 ( و راهنمایی برای تهیه طرح های کیفیت ) ISO/TR 10005:2005 (، مدون گردیده و در سه سطح: سطح فرایندهای مدیریتی ، سطح فرایندهای اجرایی اصلی تحقق مدیریت دانش و سطح فرایندهای پشتیبانی – زیرساختی، در پی ایحاد نظامات یکپارچه اجرایی متناسب با مدیریت دانش می باشد تا بتواند مدیریت دانش را همراستا با نیازهای کاربران و مشتریان سازمان نماید و با استفاده کامل از منابع دانشی و ایجاد دانش افزایی در سازمان زمینه افزایش کارایی، توانمندی، عمق بخشی ، نوآوری و کسب رضایتمندی مشتریان را فراهم نماید

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید