ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در word

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در word دارای 134 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در word  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در word،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در word :

ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در word

مقدمه

كشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده از گیاهان دارویی و رویكرد بیماران به این شیوه درمان و همچنین وجود عطارها و اطباء سنتی در سطح شهرهای كوچك و بزرگ باعث شد تا ایجاد كارخانجات پیشرفته داروئی به عهده تعویق بیافتد و تولید داروهای شیمیایی در داخل كشور بسیار ناچیز بوده و اكثر داروهای مورد نیاز شبكه مصرف از طریق واردات تأمین گردد، تا قبل از پیروزی انقلاب بیشتر داروها از كشورهای آمریكا و آلمان وارد كشور می‌شد و معدود شركتهای تولیدكننده دارو در كشور تحت لیسانس شركتهای معروف كشورهای فوق به تولید دارو در داخل كشور با استفاده از فن آوری و اطلاعات آنها می‌پرداختند و كمترین كار تحقیقاتی در زمینه داروسازی و طرح ژنریك داخلی دارو انجام می‌پذیرفت.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌و ایجاد تحریم‌های اقتصادی، شركتهای دارویی جزء طرحهای مهم دهه انقلاب محسوب و بخصوص ایجاد دو شركت بزرگ ساخت محلولهای تزریقی در شهرهای مشهد و تبریز در دستور كار دولت قرار گرفت.

البته در كنار شركتهای دارویی تولیدكننده محلولهای تزریقی، شركتهای دارویی دیگری نیز جهت تولید انواع قرص، كپسول و شربت به بهره برداری رسید.

شركت داروسازی ثامن از سال 1364 بصورت طرح توجیهی و انتخاب زمین شروع به فعالیت و در سال 1372 توسط رئیس جمهور وقت جناب آقای‌هاشمی‌رفسنجانی افتتاح گردید.

در ابتدا و به دلیل حجم كم داروهای تزریقی در بازار، تنها نیاز شركت، تولید هرچه بیشتر انواع سرم و عرضه به بازار بود، ولی به تدریج و با افزایش تولید و پایان دوره خاص ناشی از جنگ تحمیلی، شركت داروسازی ثامن، توجه به نیازهای مشتریان را سرلوحه كار خود قرار داده و با تشكیل یك تیم از متخصصان به عنوان واحد ارزیابی رضایت مندی مشتریان و خدمات پس از فروش اولین قدم در این راستا را برداشت.

اكنون كه تعداد شركتهای تولیدكننده روبه افزایش و امكان ورود شركتهای خارجی به بازار ایران بسیار محتمل می‌باشد، توجه به نیازمندیهای كیفی و كمی‌محصول و تطابق آن با نیازهای مشتریان بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید